Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 1.8.2016 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy B2B Solutions Oy y-tunnus 0950038-6. Myymme tuotteita sopimusyritysasiakkaillemme Suomeen ja EU-alueelle. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.b2bshop.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilatut tuotteet hintoineen. Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tuotteiden toimituksen jälkeisellä laskulla.
Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tukkurista sekä tilattujen tuotteiden saatavuudesta riippuen toimitusaika on 1-3 arkipäivää. EU-alueelle toimitamme tilauksen lentorahtina.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan etusivun "Ajankohtaista"-osassa.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/
Vaihto- ja palautusehdot
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättämiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Palautusosoite:
B2B Solutions Oy
Eteläranta 10
00130 Helsinki
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittämästi osoitteeseen shop@b2bsolutions.fi tai postitse:
B2B Solutions Oy
Eteläranta 10
00130 Helsinki
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittämästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
B2B Solutions Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
B2B Solutions Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.