mcare Huoltosopimus
mcare Huoltosopimus tarjoaa yrityksellesi yksinkertaisen tavan hallita ja kontrolloida Appletuotteittesi
huoltokustannuksia koko laitteen elinkaaren ajan. Sopimus takaa myös sen että huollot
sujuvat ennalta määriteltyjen vasteaikojen ja prosessien mukaisesti, eikä huollosta tule erikseen
ylimääräisiä hallinnollisia kuluja esimerkiksi huoltorahtien osalta. Sopimus turvaa Apple-laitteittenne
toimivuuden koko niiden elinkaaren ajan.
Palvelutasolupaus (SLA)
Yksi (1) arkipäivä vastaanotetuille töille
Kaikki huoltosopimuksen piiriin kuuluvat työt menevät työn alle arkivuorokaudessa niiden
vastaanottamisesta mcaren toimipisteeseen.
Työn valmistuminen Kolmen (3) arkivuorokauden kuluessa
Työt pyritään aina saamaan valmiiksi kolmen arkivuorokauden kuluessa työn aloittamisesta.
Mikäli työ viivästyy, mcare järjestää asiakkaalle varalaitteen huollon ajaksi.
Huoltotyö ja varaosat
Huoltosopimus sisältää viallisten laitteiden vikadiagnoosin, korjauksen, tarvittavat varaosat
sekä korjaukseen ja varaosiin liittyvän hallinnollisen työn. mcare käyttää suorittamissaan
korjauksissa ainoastaan Applen alkuperäisiä osia.
Huoltokuljetukset
Laitteiden kuljetus huoltoon ja takaisin mcaren logistiikkaa käyttäen sisältyy sopimukseen.
Rahtikirjan ja kuljetustilauksen voi tehdä suoraan asiakasportaalimme kautta.
Varalaite
Mikäli mcare havaitsee että huoltotyö saattaa viivästyä ja kesto venyy yli annettujen
vasteaikojen, tarjoaa mcare asiakkaalle varalaitteen huollon ajaksi.
Sähköpostituki
mcare tarjoaa sähköpostitukea mahdollisten ongelmatilanteiden ratkaisuun
huoltosopimuksen piiriin kuuluvien laitteiden osalta 24 tunnin vasteajalla.
Tiedostojen siirto
Mikäli laite vaihdetaan huollon aikana, siirretään asiakkaan pyytäessä laitteen tiedot
vastaavaan laitteeseen, mikäli tiedot ovat normaalisti luettavissa vioittuneesta laitteesta.
Asiakasportaali
-
Huoltosopimuksen mukaisen palvelun tilaus
-
Huoltotilausten luonti ja seuranta
-
Rahtikirjan luominen ja kuljetustilaus
-
Suora kommunikointi työtä käsittelevän teknikon kanssa
-
Kattava asiakaskohtainen huoltohistoria